۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۹۷۴۴۳
ماموستا خدایی در گفت وگو با رسا:

حرکات مذبوحانه دشمن اثری در اراده ملت ندارد | همچنان پشتیبان ولایت هستیم

حرکات مذبوحانه دشمن اثری در اراده ملت ندارد | همچنان پشتیبان ولایت هستیم
نماینده خبرگان و امام جمعه اهل سنت سنندج با اشاره به اینکه حرکات مذبوحانه دشمن تأثیری در اراده و همت ملت ایران ندارد، حادثه تروریستی خاش را محکوم کرد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حادثه تروریستی خاش و شهادت جمعی از پاسداران غیور کشورمان گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور چشمگیر و حماسی خود صحنه باشکوهی را آفریده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند، از همین جهت دشمن که نمی توانست این موضوع را تحمل کند، با استفاده از مزدوران خود حادثه تروریستی خاش را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه حرکات مذبوحانه دشمن تأثیری در اراده و همت ملت ایران ندارد، اظهار کرد: ملت هوشیار، دشمن شناس و با غیرت ایران با اینگونه حرکات سست نمی شوند و همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام خود خواهند ماند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: حرکات و جنایات ظالمانه دشمن سبب می شود که ملت شریف ایران به حقانیت انقلاب بیشتر پی برده و در راه خود استوارتر و ثابت قدم تر حرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت سنندج با بیان اینکه ملت ایران با همه وجود پشتیبان رهبری است، گفت: مردم ایران همواره مشت های خود را علیه دشمن گره کرده اند و از این به بعد نیز با صلابت و اقتدار بیشتری بر دهان استکبار مشت خواهند زد.

وی یادآور شد: مردم اسلام شناس و دشمن شناس ایران شجاعت و غیرتشان را بیش از پیش به دشمن نشان خواهند داد./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات